Men eftersom vintertid är springtime..

... så får man också äta extra flötigt
 
In fact! Detta är nog det mest flötiga jag ätit, alla kategorier, okej:
Hopppas alla ser hur det verkligen simmar.. Sen var jag välsmord i käften i ett dygn (mat äten igår)
 
Såg ut exakt såhär när jag sliskade i mig flötet och glodde på ett Office samtidigt:
 
Okej detta är inte en flötig grej, men nog fan förtjänar den en plats på ett inlägg om kaka på kaka?:
En donut med glass, omgiven av glass.. Sjukt god, förutom att jag sa "inte choklad-donut tack" .. Jaja, mättande var det i vilket fall som helst
 
// Sälen

Kommentarer
Postat av: elin elin hej

ok som flöt-expert undrar jag givetvis vad fan det är på bild ett? ser ej gott ut. Det gör dock bild 3. och 2, i love bacon.

2012-10-12 @ 18:17:02
Postat av: Sälen

Det var nån slags scramblade ägg med bacon

// Ovan äggscramblare

2012-10-13 @ 17:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0