Halloween

Nej allahelgona har ingenting med dagen idag att göra. Känner dock trycket över att se en skräckfilm innan dagen är till ända. + äta godis
 
Har f.ö. en bäck rinnande i ravinen bakom huset? Varför visste jag (knappt) det? 50 meter bort??
 
Bara jag som kollat nyheterna idag på SVT och förundrats över att reportern som snackar om att Mando Diao ska göra musik efter nån fröding som enligt reportern (som står vid frödings grav): "..på 1800-talet söp och knullade 2 kvarter ditåt"
 
Jaja. Inte en enda kantarell hittade jag på min lilla skogsutflyt. Hittade gul svamp men tror inte den räknas (om nu det inte är kantareller). Hittade inte heller nåt djurspår som var mitt andra mål (första var kantareller, inte för att äta men för att hitta).  Hittade också 2 industritunnor samt en brassestol.
 
// Sälen som kommer med snabba fakta om sin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0