Bildkavalkad med lite text mellan/RUMSSTÄDNING

 Idag fick alltså Sälen nån slags ryck och städade sitt rum grundligt. Senast Sälen städade sitt rum grundligt var för.. hmm, 5-6-7 år sen? (så tog det ju 3 timmar i effektiv tid nu också..)
 
Ni fattar iallafall, det var myyycket. Allt har bara hamnat i diverse högar utan mål och mening och nedan följer några highlights bland all.. ja, skit, rent ut sagt.
 
Vi börjar med min "datorhylla"-hög. En hylla som bara flyttade in i mitt rum utan att jag egentligen hade uttryckt nån önskan om det. Nåväl, den står där och den kan fyllas med möe skit:
 
Jag fann MD-skivor, ni vet såna där som var det senaste och hetaste! Innan mp3-spelare på riktigt kom in i matchen 03-05 nån gång:
 
Hittade 2 gamla godisar, 1 tuggummi på en psalm? Måste vara en doppsalm annars vette fan var jag fått den ifrån, och dop var jag alltså på för 4 år sen:
Nån som kan konfirmera att det är en doppsalm?
 
 Den andra bildgodisen är bara en colaflaska som låg längst ner i en låda (avd: Fräscht):
 
Nästsista bilden är på världens bästa manager-spel! (nåja, cm 02 kanske är bättre) iallafall det första jag hade:
Bonus en bild på mig från när vet jag inte men gissar på klass 4-6 nånstans, såna där man bytte till sig med andra. Konstigt nog har jag inte en på Jonas? Trist
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0