Taco-match

Jag vet, jag har varit awol. Sorry för det!
 
I helgen spelade iallafall Jonas fotboll motta Elfsborg, japp de dära gule som vann sm-guld i fotboll. Det var svenska cupen och Jonas var målvakt.
 
Då jag tyvärr inte var där så hände följande:
 
- Hovslätt förlorade med 4-0
- Jonas räddade en straff från Elfsborgs danska målvakt. En tvättäkta danskduell mao
- Jonas släppte in en annan straff
- Jonas var ganska bra tror jag (han brukar vara det)
- Elfsborgklacken retade Jonas för hans rosa byxor
 
Ungefär såg det här ut när boråsarna gjorde mål:
Heheee.. bästa bilden på tomteverkstans redaktion om fansen får säga sitt i denna pollen: poll
 
okej pollen togs direkt bort av nån jäkla adminstratör?
"Denna artikel har anmälts till snabbradering med motiveringen: Trams
Sidan kommer så snart som möjligt att granskas av erfarna användare och eventuellt raderas av en administratör."
 
Känner mig grymt motarbetad, eller jag menar fansen borde känna sig det, nåväl.
Ungefär såhär stod det i wikipediaartikeln:
 

Bilden som tomteverkstans fans gillar allra mest på tomteverkstans redaktion är den när Sälen gör mål på Jonas

(ja det blir mål på bilden)
 
I övrigt heter jag Saelenn på ruzzle och är i princip oslagbar, förutom motta melker85 typ. Där är det 50/50
 
// Sälen aka ruzzlechamp samt wikipediaämnesskapa... jag menar det var inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0