De 10 bästa ursäkterna en Erik kan ha:

1. Jag mådde dåligt då
2. Inte bara mådde dåligt, jag var förmodligen deprimerad också
3. Jag jagades av knivmän vid den här tiden 
4. Jag var också full
5. Minns inte vad som hände
6. Det hade varit en lång dag
7. Jag såg filmen, men nu jag minns inte vad som var i den.
8. Jag blev provocerad ju
9. Det var ju tråkigt att jag står här med brallorna nere
10. Ångrar allt och såna här saker säger jag ju inte normalt (säger 5 minuter senare att "babbe" är något som han menar är någon som beter sig dåligt, typisk svensk "förortskultur")
 
Slutsats: Tror inte han kallar en etnisk svensk som bor i förorten  för babbe
 
Okej det som hände var ungefär såhär (sammanställt av mimmin):
1. Erik är jättefull och har minnesluckor
2. Soran menar att "det här har hänt"
3. eftersom erik inte minns så bryr han sig inte heller om att titta på videon som hans kompis har
4. sen redigeras en video som Erik lägger upp som han menar visar vad som hände..
5. ..men han minns inte vad som finns på den menar han!
6. Åkesson vet givetvis inget om det här! men...
7. ...filmen lades ut på SD:s egen officiella youtubekanal!
 
Slutsats: intressant sätt att föra en diskussion på; någon menar att jag varit ett svin, det finns film på det, men jag vill inte titta på filmen och släpper sen en egen, redigerad film som visar hur det var men jag har alltså inte sett den oredigerade filmen
 
// En gottande Säl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0