CV-Guide

Jag vet att det inte är världens snyggaste, men fryser man om fötterna som jag gör vad det nu beror på (lågt blodtryck läkarens. anm) så är det sjukt skönt med sockor på när man ska sova
 
(I mitt fall vita tub): 
 
För övrigt, finns det nån som inte sover naken? Det känns som att de (oj, hehe dem menar jag) finns men är i extremt minoritet? Jaja
 
Idag har jag skrivit mitt CV, det såg ut såhär
 
Sälen
 
 
T
O
M
H
E
T
 
 
Färdigt!
 
In all seriousness (för att fortsätta på den vägen) så är skrivandet av CVt en del av min 5 åriga plan där kronan på verket är ett jobb (2014) samt flytta hemifrån (2016) och till slut, sluta jobba samt försörja mig på tomteverkstan (2017)
 
Finns det förresten nån som inte rövljuger när man beskriver sig själv på papper? "Noggrann"? Hahaha
 
// PlanerarSälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0