Shoppingsälen är ingen ekonomisk Säl

Igår var jag och handlade med m&m. Det blev dyrt, men först en sammanfattning av Sälens shoppingliv:

Köpa inget
Köpa inget
Köpa inget

5 månaders paus

Köpa inget
Köpa inget, men kände på en tröja

3 månaders paus

In comes Shoppingsälen och köper sönder sitt (kontos )liv

Framförallt behövdes en väska allt enligt (mimmin) sälen själv, den förra mursen (man-purse) köptes faktiskt tillsammans med Camme för 3 år sen typ. Den ser ut såhär nu:

Sönder mao, den nya ser ut såhär. Och jag ber om ursäkt för modeblogg men.. ja

Samt jag och väska.. samt rum Sälen bor i, 
 
samt det rum han bor i tillsammans med mimmin i hufvudstaden (som gör Sälen till ss, ss ser tydligen jävligt läskig ut, ss=skräcksälen?)

Nog om väskan.

Mer om, ja.. vad? Jag bor.. eller, här har ni en karta över hufvudstaden med viktigaste informationen utmärkt:


Vårberg alltså (det står det typ där strecket slutar), nära Skärholmen. 9e farligaste delen av Sverige mätt i antal våldsbrott/100 000 invånare. Waggeryd är f.ö. näst säkrast i Sverige. (ja med W)

Vill ni veta nåt så ta upp det med vår sponsor johanna larzzon. I övrigt massa att rapportera, men då det här var menat som ett roligt inlägg (från början, inte efter 100 tecken) så kan ni ju tänka er hur bajstråkigt allt annat som jag skulle tänkas skriva om är.

Ja just det! Såg Melancholia igår. Nedan följer en anledning till att se filmen (2h 15 min lång)

Jag tror jag dör. Om du läser det här kirsten.. nej,
If you are reading this Kirsten, I love you. Lets do it sealstyle?

// ss som kodar sitt inlägg på engelska så Mimmin inte fattar mitt frieri

ps. Ms Dunst är numera etta på min "okej jag kan ligga med dig då"-lista

Kommentarer
Postat av: SE (snygg-elin)

Sälaskap....du kanske borde överväga att inhandla ngt trevligt att lägga på sängen? Alltså typ lakan, överkast osv. Ett tipZ /inredarN

2011-09-05 @ 17:19:46
URL: http://herregudrunn.blogg.se/
Postat av: Sälen

Vad skulle jag göra utan runnaflickan? Sova utan lakan, överkast osv tydligen...// tvättavlakandag..arn

2011-09-05 @ 18:45:34
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-09-05 @ 19:30:43
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0