Idag har jag lärt mig 2 saker

Efter nästan 2 hela timmar på Stockholms Universitet, närmare bestämt i Kräftriket (det är den del av universitetet som jag meteorologerar i) kom jag idag, den 12e september fram till följande:

- Om man undrar om det är enkelt, eller svårt att räkna med komplexa tal kan man titta på dess namn. Dvs det är synnerligen komplext ap-svårt och alla fattar allt och jag fattar noll (typ)
Bad iallafall killen framför mig ta en bild på hur jag ser ut när jag är på en föreläsning:
Resultat

Någon som har en fråga? sa läraren
Ss satt tyst eftersom han hade 321 frågor

- Det andra jag lärde mig idag var att folk inte är intresserade av vad du gör på dagarna med ditt barn/jobb/utbildning även om du tycker det är döintressant

// ss som inför seminariet imon kommer spela tigaärsilver-kortet till läraren imon. Om det inte funkar så har jag ingen backup plan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0