Dagen idag var planerad, men planen var grusad

Idag hade jag tänkt, eftersom skolan är inne i ett småhektiskt skede (eller ja, det var lugnt och nu är det hektiskhet resten av de 3 år som är kvar), att plugga helt enkelt

Såhär halvvägs in på dagen har jag alltså inte gjort något, jag har däremot fått en del arga facebookchattmeddelanden om att jag (ja, jag. Jonas är ju mer en gästskribent tråkigt nog) bloggar för dåligt. (kommentar om häng på facebook överflödig, det gör väl alla coola människor?)

I torsdags blev jag iallafall ganska sjuk, så då tog jag det lugnt.
Med konsertbesök torsdag fredag och sjukligt dyra drinkar däremellan. Straffet har kommit med hosta så dålig att grannen bröt sig in med yxa och undrade om "personen som dödsrosslar inte skulle ha skjuts till sjukhuset/personen som dödsrosslar ska ha en yxa i pannan så jag kan sova för helvetes jävlar!"

Igår var jag på arkens sista spelning evah, ola grät efter en halv låt. Sen tog Ola på sig ängelvingar och sjöng min bästa låt: The Ark – Laurel Wreath . Tyvärr inte min andra bra låt: The Ark – You, Who Stole My Solitude.
Sammanfattning konsert:
Mimmin bölade en hel hink med tårar och Felix ansåg via sms att detta var sista dagen vi var unga. Jag kanske fick en tår i ögat när bandet, under sista låten, alla gick fram och ställde sig jämte varann och lät publiken sjunga klart Calleth you, Cometh I.

Vila i frid

Som fotnot vill jag meddela att deras första skiva snurrade i Felix walkman och i mitt ena öra en hel vår under mattelektionerna för sisådär 10 år sen. Säck ihopknuten

Jaja. Nu har jag bloggat och varit duktig, dags för videolektioner för Analys I och Algebra I.

// ss som hatar att påbörja pluggandet när man så gärna vill läsa den där sista familjelivstråden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0