Reklam för kostymer

Hm, undrar om man inte skulle ta och köpa sig en kostym tänkte Sälen och surfade in på random webbplats för kostymköp: (reds. anm.det här är alltså riktig klädreklam, för kostymer)

Ja ni gettar driften. Nästan lika genomtänkt reklam som D&Gabbanas:


Förstår inte riktigt varför killen i nästsista bilden tittar in i någons lägenhet sent på kvällen. Stalker-kostymen?
De andra tre är såklart ignonera-kostymen, hångla i trapphus-kostymen samt få tyst på de nej-sägande feministjävlarnaeftersomtjejersomsägernejoftastärfeminister/flashbackfakta-kostymen.
Nåt för alla tillfällen helt enkelt (reds. anm. det finns fler "uppfinningsrika" bilder från denna bildserien av shameless)

Som ni märker bloggar jag, 3e gången på mindre än ett dygn, och jag undrar själv varför jag gör det. Kanske gör jag det för de där dussin läsarna som trots bloggtorka i ett halvår fortfarande dagligen klickar in sig på verkstan/har verkstan som startsida. Jag vet inte, trevligt iallafall. Har saknat att skriva lite, även om det inte är lika kul som förr (för er eller mig)

I nästa inlägg tänkte jag lägga upp lite bilder på Vallentuna-lägenheten, eller nja kanske inte. Vi hur ju bara i andrahand och eftersom gubben är sur nog ändå så.. ja. Tills dess ska jag iallafall äta lite singoalla, dricka en och annan kopp kaffe och slötitta på Made. 
Andra program förutom Made (mtv ni vet) som jag rekommenderar: 
 

// Sälen som har på sig sina födelsedagsstrumpor

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Våldtäktsreklam- aldrig så hett som 2011!

2011-11-09 @ 17:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0