Ungefär 2.5 år senare/ Your best is an idiot

Sälen har ett utomordentligt dåligt minne men en sak han minns klart är när han för ett par år sen låg och.. ne, nu spelade minnet mig ett spratt. Det var från gymnasietiden som minnet härstammade, efter en pokernatt och med futuramabox på tvn för att kunna somna försökte jag spela in detta klipp på mobilen i säkert en halvtimme, bara för att inse att det var för långt/stort för att kunna skicka med mobilen.

Idag kollade jag och mimmin iallafall på Modern Family och en gammal låt sjöngs där som jag (jag tror jag imponerade lite genom att sjunga lite på den (förmodligen inte)) tills det kom fram att jag enbart kunde låten för att den spelades i det klipp jag klockan 2-3ish hade försökt spela in 6 år tidigare:

Futurama asså.. Sjukt mycket roligare än simpan, om än inte i paritet med South Park, Family Guy.. kanske på samma plats som American dad

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0