Säl traskar/tankar på stan

Det gicks nere i staden häromdagen och givetvis (iallafall i detta förhållandet) besöktes det mest tjejbutiker (iofs beroende på Sälens intensiva ointresse/hat mot shopping) och när det inte finns NÅGONTING att göra som kille i tjejbutikerna (gå själv i andra butiker är uteslutet, kan hända att någon tilltalar mig och om jag skulle gå ensam kan jag inte "clamma up" och låta Mimmi svara på idiotfrågor från försäljare/vem fan som helst) är de ofta lite långtråkigt.

Så är dock inte fallet i alla butiker. Vissa butiker uppskattar oss manliga besökare och håller oss kvar så kvinnan som handlar inte känner stressen över att killen bara vill fly från butiken och in på donken.

Exempel 1, Twilfit:

Mitt andra exempel är en ovanligt het expedit som jag, enligt egen opinion, har halva inne på. En gång såg jag hennes bröst.. Indiskas sätt att intressera manliga besökare:


// Sälen som säger rött hår ftw! men också att andra färger är fina

Kommentarer
Postat av: callecoolbert

fast rött är ju lite bättre än alla andra färger, lite coolare, så att säga.

2011-02-11 @ 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0