Tjena alla sälkompisar

.. samt jonaskompisar också för den delen, jag vet inte riktigt hur fördelningen ser ut om jag ska vara ärlig. Förmodligen ungefär 50% Jonas kompisar och 50% sälkompisar och typ 30% okända.

Imorgon börjar jag (rättare sagt om 13h och 40 min) min väg mot väderkille, snart på en lokalnyhetsväderrapport nära dig...

Jag tog alltså mitt pick och pack och mimmin under armen och drog till stockholm för högre utbildning för nästan en vecka sen, något som Jonas gjorde för 5 år sen? 5 år sen på en höff!....t och han blev alltså klar för ungefär 3 veckor sen på den andra höften.
Min vinkling som meterolog ska vara den deprimerande meterologen, jag lovar aldrig sol och ni kommer inte bli besvikna när det regnar, snarare positivt överraskade när det är sol. Denna affärsidé gör mig till Sveriges nya Tone inom en snart och väldigt oklar framtid.

Om ni nu (som jag) tänker att meterologi låter sköj, samt att det verkar lite semiflummigt kan jag meddela att det är 2 år matte och fysik och den redan nu begynnande kala hjässan kommer ha mycket mindre population efter att ha slitit mitt hår vecka in månad ut under 3 års tid.

Nu är det dags att släcka, from. nu kommer jag inte skriva under med // Sälen längre, istället blir det Stockholms-sälen.. eller kanske ännu bättre? en förkortning på det sista förslaget..

Alltså för första gången i verkstans historia, ett inlägg skrivet av:

// SS


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!



Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med er gällande annonsering på er blogg. Skulle ni kunna maila mig vid tillfälle? Tack på förhand!

2011-08-29 @ 10:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0