2 inlägg på 2 dagar (nu 3)

Tomteverkstan, Jönköpings mest läsvärda blogg.. eller ja delad tillsammans med mörtens och runnaflickans kanske.. Osäkert om runnens blogg är baserad i Jönköping eller ej iofs.. samma med mörten som sparkas in i Jönköping(?)

Iallafall behövs det bara 1 inlägg på 17 månader så vips kommer Johanna larzzon in och vill sponsra loss verkstans eminenta redaktion, citat nedan (in cursive):

Hej!

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med er gällande annonsering på er blogg. Skulle ni kunna maila mig vid tillfälle? Tack på förhand!
(tack på förhand är f.ö. topp 1 töntigaste avslutningen på ett mail/kommentar på blogg)

Hon verkar passa vår seriöshet, hotmailadress och allt hade hon. Kanske ska vi investera i lite annonsering eller om hon ska investera i oss eller om vi ska skicka 10 000 dollar till Nigeria till en avlägsen släkting? Vad vet jag
Vad jag vet är att vi en gång i tiden investerade stora pengar i innebandyspelaren sollet (som även han bloggar, bloggar han fortfarande Jonas? Bloggovitj eller nåt sånt finns/fanns han på).
Vi trodde mycket på denna unga barnarpstalang, vi ansåg att hans potential var större än JIK-Nygge (som också han har/hade en blogg, nyggelito tror jag ((ALLA BLOGGAR JAG HÄNVISAR TILL HAR blogg.se SOM ADRESS, givetvis innefattar detta inte märkvärdig-fisk-mörten som byter bloggadress snabbare än en annan byter ut sig själv 5 min in i en fotbollsmatch efter att ha intagit en vetebulle i omklädningsrummet))

Nu bryter jag för jag inser att jag har dragit iväg, det är skoj att blogga om absolut inget alls precis som för 3 år sen när verkstan var nystartad, Nog med oväsentligheter!!!

Kära läsare; ta ett andetag och läs vidare nedan :

Sollet blev under tomteverkstans satsning på honom så småningom back i divison 2 medan Nygge är firad forward i högsta divisionen där han öser in poäng.. En snedsatsning alltså

Sammanfattning på text ovan:

Johanna larzzon, vart ska jag skicka mitt kontonummer? Tack på förhand

// SS


Kommentarer
Postat av: linnea

Såna här inlägg gör mig alltid varm om hjärtat! Och ja, jag har sparkats in i Ljuset vid Vättern och ja, den här adressen behåller jag åtminstone veckan ut!

2011-09-07 @ 21:33:04
URL: http://fisknet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0