En loss större än störst

För ganska ungefär 3 veckor sen.. snarare 19 dagar, sen slarvade jag bort min nästfavoritmössa. Alla minns vi min färgsprakande mössa jag gick runt med året runt i lågstadieåren och nu är alltså dess ersättare borta

På bussen glömdes den och på bussen åkte den iväg från mig. Den gröna "Turkmössan", som Jonas utrryckte sig, förlåt jag menar fejk-Sälen uttryckte sig, har alltså ackompanjerat mig i över 10 år.

I över 10 år har den funnits där när mina känsliga öron behövde skydd, eller när jag bara ville se cool ut. I 10 år har den varit där. Tyvärr så var inte jag där för den när den behövde mig som mest, kvarglömd men aldrig bortglömd åkte han iväg från mig den 16e september på 1ans busslinje mot husqvarna.

...

Bildkavalkad på alla bilder på mössan upplagda på tomteverkstan:


Det var alltså bara 1 bild på mössan i hela bloggens 2,5åriga historia! Sjukt oväntat!!(Sämsta bortslösningen av 30min i mitt liv på att bläddra igenom gamla inlägg)

Aja här är en till bild från facean:


Åh mössan! Where art thou!

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hur kan jag ha missat att läsa typ fyra inlägg? Vad händer? Varför bloggar ni så mycket? Och så snabbt?

2010-10-06 @ 21:16:21
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0