Sjukdomsinlägg

Jag har hållt mig så länge som möjligt för att slippa skriva ett sånt här inlägg och klaga på hur dåligt jag mår, men nu kommer det alltså lite klag eran väg.

Det är så jävla jobbigt!

Saker att inte göra för att undvika att bli sjuk igen:

-Spendera inte så mkt tid i barnpoolen i ett badlandskap

-Undvik kallsupar i nämnda pool

-Ta inte barnpoolsvatten i munnen för att sedan spruta det på folk för att det är skoj. Även om det är skoj så är det inte skoj när man får ta konsekvenserna för det


Min morgon började med att jag med tungt huvud gick upp och satte mig i soffan. Hostade till några gånger och kände hur något slem lämnade munnen. Det tog 2 minuter att hitta nämnda slem (som även visade dig vara grönt).

Nog för att det är coolt med grönt snor, men det slutar vara coolt ganska snabbt när man får lida av huvud- och öronvärk i flera dagar i rad. Nu ska jag bege mig ner i soffan och hoppas att jag slipper mer feberfrossa

 

// Sälen som klagat klart för stunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0