Tänkte länge och noga

Vaknade med träningsvärk i båda armarna. Jag slog till slut fast att min kropp hade trott att en dröm jag hade inatt var verklighet.

I drömmen lyfte jag på ett förfallet hus eftersom det lät som det satt fast någon i källaren, det gjorde det inte. Däremot låg det 8 guldtior där och det var ett tecken på att jag inte kunde lite på nån sa Legolas till mig (jaa Lotr-Legolas, vem annars? Hästen?(det finns en häst)).
Iallafall beslöt jag att jag hade skaffat mig träningsvärk via drömvärlden. Kan hända tänkte jag

Nu inser jag hur jävla dumt det låter, och inser i samma veva att träningsvärken troligtvis kommer från att jag bar runt en hel del på (hel del för mig) 6.5kg bebis igår.

// Sälen

Kommentarer
Postat av: elin

bästa träningen. jag kom på att jag glömde den mest väsentliga frågan, men här fanns visst inte tid till det. Iallafall: vilka bloggar läser verkstan och vilka är favoriterna? (jag hoppas det framgår att jag kommer sluta följa verkstan om svaret inte faller mig på läppen)

2010-01-21 @ 16:35:54
Postat av: Sälen

Du hade fått ett ärligt svar under frågestunden, nu så får du bara ett stort BLÄÄ

2010-01-21 @ 17:10:49
Postat av: Anonym

ome

2010-01-21 @ 18:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0