Rolig grej från Säl-veckan nr 2

På vårt hotell fanns en rolig o-engelsktalande vaktmästare som tittade in på varje förfest vi hade på kvällarna. Konversationen gick ungefär såhär:

Vaktis: Okey?
Vi: Okej! You?
Vaktis säger nåt obegripligt och skrattar lite i slutet av meningen
Vi: Yeah! hehe

Sen stannade han kvar i någon minut och snackade massa jävla oebgripligheter varvat med en fråga då och då. Han var mao mkt irriterande när vi var mitt uppe i ett parti med kombad neger-pressi/spansk.

Så en kväll tog han priset. Vi hade misstänkt att han var lite.. ja, dum i huvet i huvet helt enkelt. Men efter denna konversationen satt vi och bara glodde med tårar i ögonen av allt skratt:

Vaktis: Okey?
Vi: Ok
Som vanligt så långt asså. Nu sätter han sig dock ner på en stengrund jämte oss och tar av handskarna och börjar en lång utläggning. Som gick ungefär såhär:
Vaktis: Espanyol? pekar på Sälen
Säl: No sweden, swedese!
Vaktis: No, espanyol. Grande! Här förstår man att han pratar om min penis
Säl: Haha, SI senor
Vaktis pekar på Jompa och säger: Blanco. Pico!
Jompa: No, grande!
Säl: Naaaah, pico! hehe
Vaktis skrattar och tror på mig för enligt han själv "negroes, grande!" och pekar på Sälen och på han själv och berättar vidare hur han tycker att spanska tjejer är för smala och hur han gillar latinas. 
Han fortsätter med en mkt lång monolog som vi fattar absolut noll av, till sut frågar han
"chichas?
Vi: Si, later. Pekar mot centrum
Vaktis: bla bla bla
Vi fattar noll och när han ser det börjar han visa med händer och ansikte vad han menar. Och tydligen är det han pratar om hur man bäst ska tillfredställa tjejer oralt. Eller tydligen, det var väldigt lätt att utläsa på hans illustrationer


Där satt vi alltså med en whisky och cola och jag var bara glad att han kollade mest på Jompa under sin sexlektion för jag skrattade sönder mitt liv. Där satt en 60-årig Kuban och berättade om tekniker som, enligt honom själv, gör att en tjej stannar hela natten.

Jag inser nu att det inte blir lika roligt på pränt, men den träningsvärken jag fick i magen av allt skratt var helt otrolig. Paff-gapskrattet kan man säga. Galet

// Sälen

Kommentarer
Postat av: mimmi

HAHA. Vilken hjälpsam man. Undra om det är en grej som ingår i hotellpaketet? Lite sexualundervisning sådär på kvällningen.

2010-01-08 @ 18:31:59
Postat av: Sälen

Jag vet faktiskt inte Mimmi, jag vet bara inte

2010-01-09 @ 01:39:56
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

hahaha fin blogg!

2010-01-09 @ 01:50:32
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0