Oerhört roligt (för killar.. med fotbollsintresse)



Han är nästan värre än Robinho som trodde han skrivit på för Chelsea några veckor efter att ha signats till Man City. Det här är skoj, inte minst för att det inte är skoj för Jonas. Varför har han Arsenal-tröja på sig liksom?
Inser att det är makabert (Carl-Berts fru) att göra ett håninlägg när han pratar om att Togos spelarbuss blev beskjuten och att 3 dog under attacken, men det här är skoj (inte minst för att det inte är skoj för Jonas)

Kapning fran Thailand - Han kanske tyckte den var skon. Hans favvo liksom. Kolla pa Hjalle som sakert horar runt i EBK-klader fortfarande

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Då fick jag oförtjänt negativ publicitet på verkstan?

2010-01-18 @ 14:27:57
Postat av: Sälen

Djupt inom min sälsjäl tror jag att du lever efter mottot "All publicitet är bra publicitet". Så du borde sagt tack istället

2010-01-18 @ 14:45:52
Postat av: Hjalmar

Lite sant det du skriver. Blev på bättre humör i morse när jag fick klippa & klistra då ännu ett tidningsklipp i pärmen iaf. Börjar bli en tjock pärm det där!

2010-01-19 @ 00:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0