Nattens dröm

Jag drömde inatt om att jag var barnvakt åt 5 bebisar (då får du allt jobba camme)

Jag körde barnvagnen utanför ED (av alla ställen). Först glömde jag barnvagnen, sedan tappade jag bort barnvagnen, sen tappade jag bort 4 bebisar.

Jag väntar lite med att skaffa barn tror jag allt.

Teståt f.ö. på Barnarps nya pizzeria igår. Ja, det är ju samma gamla Lacke fast i en annan lokal. Lika goda som vanligt

Vad mer? Jo just det ja. Imon ska detta skrälle till bärbar dator lämnas in för lagning.
Detta är fel på den:

Många tangentknappar är oerhört sega
Skärmen saknar förankring, minsta vindpust och den åker rakt bak/rakt fram
Extra Jobbigt när den åker rakt fram, då stängs datorn av helt. Eller inte helt, displayen blir svart och man måste själv stänga av den med on/off-knappen
Den blir ofta för varm så den stänger av sig själv(Helt klart jobbigaste felet)
Eftersom den är så varm blir änden på laddningssladden extremt varm, ajajaj
Och nu funkar det inte heller att bara kötta in nämnda sladd för laddning. Nu måste man joxa lite fram och tillbaka för att få in nåt batteri i skiten
Längst ner till vänster på tangentbordet sitter INTE ctrl. Tilt


// Sälen som kände för att dela med sig

Kommentarer
Postat av: mimmi

Jag hoppas minst en unge hette Brutus.

2010-01-14 @ 13:00:13
Postat av: Sälen

Det var oerhört anonym samling bebisar. Men allra troligast och förmodligast hette minst 1 Brutus

2010-01-14 @ 13:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0