Morgonbloggen

Här sitter Sälen i ett nedsläckt hus med en macka med leverpastej och lite oboy och njuter av lugnet före stormen. Om 30 min ska han nämligen befinna sig i Norrahammar och han har ingen aning om hur.

I övrigt vill jag dra mig till minnes att jag drog ett "nej betyder nej"-skämt en gång. Men personen jag drog det för fattade fan inte vad jag menade med nej betyder nej. Det var pinsamt och förundrande på samma gång.. nu fick jag det sagt

Jag är för övrigt inte så trött just nu. (update: jo, nu jävlar vill jag bara sova)Min plan med tidiga mornar har lönat sig, återstår att se om jag får nåt för det eller inte. Jag börjar luta åt att min sista livlina richie-o inte kommer skjutsa den här Sälen. Småjobbigt som sagt

// Sälen som ska gå och göra ett tjog kaffe

update: När man talar om publicera-inlägg-på-verkstan-trollen. Richie-o ringde precis, halleluja och praisa jesus den gamla bedragaren. Jag slipper gå genom skog och mull

Kommentarer
Postat av: emelie

sebastian rask, jag har inte förstått varför du ska gå upp så tidigt jämt?

2010-01-30 @ 09:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0