Inlägg Solely till Mina mexico-medresenärer

Det plingade till sådär härligt på facebook innan, mitt uppe i arbetet! Utdrag följer nedan

01:51
Ingela

viva mexiko!

01:52Sälen

haha, tequila news!

01:52Ingela

jep, vi filar ännu på första numret

01:55Sälen

vafan, jag hade för mig att första numret trycktes i mexico?

Om svenskarna som drack för dåligt?

01:56Ingela

haha, då hade jag nog glömt det efter min 7:e tequila shot..

01:57Sälen

jag trodde det var vodka som gällde?

01:58Ingela

ja det fortsatte ni med då jag hade slocknat på rummet. Jag körde ju tequila race med ett gäng mexikanare i poolbaren.

Ingen bra idé

01:58Sälen

a just det.. Nu när du säger det så, ett mycket vagt minne det där

det var många långa år sen

Vad händer nu då? Inga mer tequilarace eller?

02:00Ingela

nä jag har gett upp tequila helt efter den resan

här uppe håller vi på o fryser ihjäl, vad har ni för grader?

macke undrar när ni kanske hälsar på här uppr

uppe

02:01Sälen

Kallt så in i iallafall

tror det kan bli svårt att få till en reuinion med alla dock

alla håller på och skaffar sig liv, utbildar sig och skaffar sig flickvänner osv

fattar inte vad dem håller på med

02:02Ingela

låter jobbigt det där

02:03Sälen

jo, vad gör ni däruppe i norr

kastar istappar, badar bastu och lyssnar på jazz kan jag tro?

brottas med en och annan björn också förstås

02:04Ingela

precis, förutom det där med björnen då

02:05Ingela

vore kul med en reunion, men det blir förstås svårt med ett gäng på 8 pers

bor ni alla i jönköping eller där nära ännu?

då kunde vi hälsa på istället

02:07Sälen

Yes, I och runt jönet

02:07Ingela

nu ska jag gå och lägga mig, ett trött som f-n efter arbetsveckan, trots ledig dag mitti

finfint, då kan vi se hur det skulle passa in, vi reser ändå omkring rätt mycket

kul att snacka, sköt om dig och hälsa de övriga mexikanarna!

02:08Sälen

hör av er på nåt sätt så kan man ju se om det funkar för så många som möjligt

hälsa mackan!

----------------------------------

Vad säger ni gamla mexico-resenärer? Det låter väl mysigt värre med en reunion

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0