Hyllningsinlägg

Jag ska tydligen skriva om 2 personer här nu. Självklart vill jag jättegärna göra detta..

Okej här kommer det, vi börjar med nygge

Nygge har alltså tränat med JIK idag i innebandyn, han var väldigt nöjd. Och det var lätt att förstå att han var nöjd när han skrev saker som det här:

"Första träningen med JIK avklarad idag hehe"
"Det gick ganska bra hehe"
"Jag gjorde 2 av 4 mål i slutet när vi spelade hehe"
"Målvakten sa att jag gjorde det bra hehe"

Alltså hehe i slutet av varje meddelande som skickades på Msn. Sjuukt irriterande men givetvis nånstans glädjade att våra många långa år av hån har resulterat i en ganska okej innebandyspelare, även om han inte är i närheten av Jonas legendstatus som center i HC Dalens förstakedja.

Den andra hyllningen är till tosses tje... eller jag vet inte riktigt, men hon förtjänar det. Hon ljög nämligen och sa att hon har tomteverkstan som startsida from. idag, stort. Väldigt stort, och en väldigt go tjej. Där har tosse gjort ett kap.. eller jag menar jag vet inte vad det är emellan dem.

Hoppas jag inte blev för jobbig nu Hedda?

Hedda

Efter tjat på msn ville Nygge också ha en bild på sig, såå här kommer den:

Hjalle kom in lite med (till höger) Nygge t.v.

Jag älskar båda bilderna, men Hjalles min är nog topp 3 miner jag sett. Ever

// Sälen


Kommentarer
Postat av: hedljung

vi är ju ihop för fan! ...eller jag vet inte. jorå.

himlans vilken bedårande bild du har hittat också! det ska jag ge dig.

förresten så läste jag i tidningen om nygge, känner att mitt intresse för barnarp smyger sig på mig mer och mer... otäckt, helt enkelt.

2010-01-28 @ 23:03:29
Postat av: Sälen

Åååh vad härligt för er. Då kanske man får se din blonda kalufs oftare

2010-01-28 @ 23:12:46
Postat av: Hjalle

Bibben jag ska luska fram bild på en viss Säl nerspydd, gråtandes & naken. That´s right, Kent-bilden ska upp när jag hittar den! Hämnd är nöten. Släpa dig till hallen på söndag med, 17.00 smäller det!

2010-01-29 @ 13:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0