En Säl på Vift 10 poäng

Ställningen efter 2 viftningar (5 sammanlagt) är som följer:

9 poäng
Stefan
Tosse
Pusen

7 poäng
Ralle och Camme

6 poäng
Mia
Jönsson
Jonas

4 poäng
Nygge
Albinho
Hjalle
Ville
Tess och Prutte
Linnea

2 Poäng
Alla andra (inklusive dig Runna-flickan)

Men nu hoppas vi att det vaskas om lite i topplistan. Gissa var Sälen har semester nånstans, och kom ihåg att ni bara har 3 gissningar att göra i varje omgång.. Bränner ni 3 chanser, ja då får ni tröstpoängen.

FÖR 10 POÄNG:

Våran stad är såklart en huvudstad som dessutom ligger på ett folks alldeles egna land, som sig brukligt är. I vår stad hittar du nötkreatur med skrivkunskaper, var så säkra..

Shit det var inte lätt att komma på lagom 10-poängs ledtrådar, men nu tycker jag att det inte är helt omöjligt (eller jo, men inte om ni vet svaret)

// En Säl på vift


Kommentarer
Postat av: camme

London

2010-01-11 @ 12:43:44
Postat av: elin

för det första; jag är med i tosses lag.

för det andra; på grund av fusk förra gången vill jag åtminstånde ha tre gissningar nu så håller vi tyst om det här.

men det var så himla svårt så jag chansar på korea. återkommer högst troligt.

2010-01-11 @ 13:45:29
Postat av: elin igen

och när jag skriver tre, så menar jag fem. såklart.

2010-01-11 @ 13:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0