Det var en skoj resa

Det var det faktiskt. Och varmt och badigt och soligt.

MEN

Här kommer jag hem och ingen har direkt hyllat mina ordvitsar, vafan liksom. Men jag antar att jag behöver förklara dem som så ofta förr för att locka till skratt.

Okej varken nr 1 eller 2 var roliga, det var påtvingade vitsar för att öka mängden bloggningar.
Nr 3 tror jag alla förstod (nygge?)
Nr 4 då: Vad skulle en svensk mataffär kallas i Kalifornien? Ica såklart. Alltså I CAlifornien, och samtidigt ICA som vi har hemma i Swedese. Briljant minst sagt

Nr 5:Vilket namn i ett engelskspråkigt land säger skolelever för störst chans att få dela ut papper till sina fellow klasskamrater på lärarens fråga "Vem vill dela ut dessa papper?"

Svar: Mimmi. Alltså barnen ropar ME! ME! Alltså Mimmi. Alltså väldigt väldans roligt.

// Brun-Sälen


Kommentarer
Postat av: millan

vadå ingen?! jag hyllade ju ordvits nr 2. räknas inte det? jag ska aldrig mer skratta åt dina ordvitsar. eventuellt..

2010-01-06 @ 22:11:47
Postat av: Sälen

Wow jag missade det Millan.. Kan du förlåta en gammal trött Säl? Känns som vi är de enda som förstår och uppskattar den högsta formen av humor =(

2010-01-07 @ 10:50:20
Postat av: millan

okejdå, förlåten. du skulle bara veta hur mimmi och jag har ordvitsat de senaste två veckorna. som om det inte fanns någon morgondag! ingen hejd. du skulle varit stolt om du hört oss.

2010-01-07 @ 17:16:25
Postat av: Sälen

Det gör mig ledsen att höra, vilka guldkorn jag måste ha missat! Hoppas att jag får dem återgivna vid lämpligt tillfälle =)

2010-01-07 @ 18:40:00
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

hahahah vilken rolig blogg! :D

2010-01-07 @ 19:15:56
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha Ica-vitsen var ju faktiskt ganska så klockren:)

2010-01-07 @ 19:32:40
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: millan

Ja det ingår i planen såklart, att återberätta de bästa för dig, du har knappast inget val.

2010-01-07 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0