Till nummer 2

För det är han ju Jonas. Andraskribent här på en av världens roligaste bloggar

Han passar också på att uppfylla ett nyårslöfte just idag. Som ni alla minns hade han "Bli 24" som ett nyårslöfte (det hade även Sälen, återstår att se om han lyckas).

Nåväl, vad jag vet är Jonas inte hemma och firar sin sista morgon med sin familj. Nej, nej istället har han begett sig till Jonald och dennes varma hem för att (och jag citerar) "Jag vill ha frukost på sängen annars jävlar".

Förmodligen är dem redan inne på fikat och förmodligen har han fått sin present som består av ett (undrar om jag får skriva det här, vänta jag ska messa och se om han fått den. Nu ringde jag istället och han lät lite besvärad av min rolighet) xbox 360 (enda spelkonsolen som gäller, jag fattar fortfarande inte hur man kan välja att köpa playstation i dessa ochippartider) som dock är mindre värt än den konsol jag har. Mitt 360 är nämligen inte svart.

Iallafall så får jag väl skriva Grattis här antar jag

Grattis här antar jag (tack så mycket, tack, tack, ni är alldeles för snälla)

Kanske såhär dem flesta av tänker sig Jonas.. med en hungrig blick framför en pizza

// Sälen som säger Grattis igen

Grattis igen

Kommentarer
Postat av: Sälen

Hehe, sista morgon.. Dååå profetar Sälen Jonas undergång och hans övergång till Jonald-Jonas

2010-02-04 @ 13:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0