Sälen sammanfattar

Igår var jag taggad, jag skulle på Konsert igår.
Lika som bär

John och Ossi var där som förband åt Foo Fighters

Huvudnumret kom äntligen ut på scenen! Men vad är det här?


Thåström kom ut och sjöng. Jag var besviken och ledsen när min nummer-1-ligga-med-man-David (som callebertan påpekade) Grohl inte kom ut. Men Thåström är också bra. Han ville jag skulle vara både president och miljonär

Over and out (som en viss bloggovitj skriver)

// Sälen

ps. Min bror gifter sig idag

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Att inte Thåström är nummer 1 på ligga-med-man-listan efter gårdagens dans är för mig ett mysterium.

(Är det förresten mannen med knut som alla ville ligga med som syns på bilden?)

2010-02-13 @ 18:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0