Jag drömde en dröm

Jag vaknade och fick reda på att träningen var inställd imorse. Alltså blev det att slumra om, och då kom drömmarna.

Del 1 av dröm: Jag spelade semifinal med Senegals landslag i fotboll. Vi låg under med 3-2, gjorde 3-3. Men förlorade med 4-3

Del 2 av dröm: Jag lipade väldigt mkt och min mamma frågade om jag var trött vilket jag blev väldigt förbannad över. Dum fråga när man nyss missat final liksom

Del 3 av dröm: Vi satt och åt mat och det var en väldigt vacker solnedgång

Del 4 av dröm: Någon tjej gjorde ett självmordsförsök som jag och en annan tjej försökte rädda henne, men helt plötsligt bytte vi roller och det var jag som låg där med uppskurna armar. Allt medan jag försökte förklara vad som hade hänt, det var ju den dära andra tjejen som skurit sig i armarna.

Del 5 av dröm: Jag blir överfallen av ett bollnät. Någon gammal gubbe tror på min berättelse om bollnätet (ingen annan gör det) och nu befinner jag mig i mitt eget rum i Barnarp med den hära gubben.

Del 6 av dröm: Någon står i dödens kläder utanför på gatan. Med lien och svart dräkt nivet. Han går in genom dörren och säger att han är ute efter mig, jag sliter tag i hans huva för att avslöja den utklädda personen. Det visar sig vara den riktiga döden.

Sen vaknade jag. Det var mkt olika scener i denna drömmen. Det känns som det var fler, men kommer bara ihåg det ovan.

Bra bloggning va?

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0