3e gången gillt (vad som gilltas vet jag ej)

Bevis A
Högstadiet; Location: Hemkunskap
Utlänningstjej: Var är du ifrån då?
Sälen: Sverige, både mamma och pappa är helsvenska
Utlänningstjej: VA?? Jag trodde du var från Balkan!

Bevis B
Högstadiet; Location: Lite överallt
Numera ordförande i RFSL Ungdom: Varför heter du xxxx i andranamn för?
Sälen: För att jag är från Italien litegrann
Numera ordförande i RFSL Ungdom: Coolt
3 månader senare

Sälen: Nämen jag bara skojar, jag är inte från Italien

Bevis C
Nutid; Location: Högskolan för Lärande och Kommunikationerande
Cool-läraren säger något coolt om något nördigt medan Sälen och Jonas tittar på varandra i extas över hur fantastiskt denna kursen är
Jonas (med en rynka på ena ögonbrynet): Men du har ju blåa ögon?
Sälen(irriterat och road): Ja? Vafan trodde du?
Jonas(rädd för Sälens irritation): Nej jag vet in... mörka typ

Varför tror alla att jag är från utlandet för? Är det för att jag är lat elleeer?

// En smått rasistisk Säl kan man tro om man inte läser verkstan regelbundet


Kommentarer
Postat av: Ralleb

Bevis D: När den konstiga hotellarbetaren trodde du var från spanien.



p.s jag har ju alltid sagt att du är adopterad bror. När ska du tro mig???

2010-02-08 @ 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0