Höst?

Är vår semester slut nu Sälen?

Vi säger så...

Jag har haft ett mycket roligt liv det senaste. Jobb, jobb och jobb. Och så lite tenta på det.

Men i morgon vänder det. Eller fortfarande jobb, jobb och lite tenta, men i morgon kommer min efterlängtade mobila telefon på posten. Prylbögigheten vet inga gränser när jag får för mig något. Det senaste är alltså en HTC Desire. Tråkigt nog har den varit slut från leverantören i någon månad, men nu har jag minsann hittat en.


Förövrigt är jag sjukt taggad för fotboll på lördag. Derby mot Råslätt och Sälen har lovat att springa naken genom Barnarp om jag håller nollan. Richard O Edlund, född i Karlstad ska filma.




/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0