Yes Hello?

Tjena moss, Turk-Jonas här.

I ett försök att fly min vardag (trots en djup saknad av Sälen) tog jag i helgen flyget till sydligare breddgrader med min blivande fru, Sort-of-turkish-Jonna. Joppe fick stanna hemma med fejk-Jonas, kanske kan han också blogga under veckan. Vi får se..

Iallafall har jag under gårdagen och dagen stekt i solen. Då jag tyvärr är rödlätt har jag bränt mig, dumma sol, men jag gnäller inte. Så gör inte vi i Jonas-släkten (Om ni inte visste det så ingår Sort-of-turkish-Jonna i min släkt, nej inte bara i denna bloggningen utan i verkligheten. Jonas ÄR släkt med sin tjej, såja).

Jonas-släkten (där riktiga Jonna ingår genom blodsband!!!!!!!! Hallåååå? Blodsband!!!) är alltså nere i Turkiet och svirar och äter sig tjocka. Allt pga att någon (förmodligen kvinna har sälen luskat reda på) lyckades föda fram en unge för 100 år sen vilket människor idag tycker är en fullgod anledning att åka ner till ett främmande land och fira.

Hittills har vi i princip bara druckit alkohol men förmodligen kommer vi åka och pruta på någon lokal marknad för att sedan komma hem med sakerna vi prutat om och berätta om hur jääävla billigt det var. Förmodligen kommer det ske imon, och allra troligast ska jag skriva om mina bravader. Nu ska jag gå och hångla med Sort-of-turkish-Jonna, vi är nämligen på semester och baren är öppen dygnet runt. Då har man inget val, alkohol ska finnas i blodomloppet dygnet fucking runt!

Ibland blir det lite för mkt men.. hmpf

Vi höres!

// Turk-Jonas

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hade inte en aning om var bilden var tagen förens Jonald sa att det var hemma hos Nicole. Tosse har precis hällt en öl över mig. Snällt.

2010-05-03 @ 14:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0