Lite snabb sammanfattning

Igår fyllde min bror 25, Grattis grattis!

I helgen åker jag till Danmark.


Idag pratade jag med Jonas, det lät såhär:

Jonas läser Sälens facebookstatus som lyder "Ska på arbetsintervju"
Jonas: Ska du skaffa jobb?
Sälen: Ja, yvve tvingar iväg mig på arbetsintervju i någon butik i stan
Jonas: Hur har du fått det, eller vadå?
Sälen: Hon kände nån som behövde personal.
Jonas: Bögigt att jobba som butiksbiträde
Sälen: Hehe, jo

Även Hjalle gick på det här, dagens datum till trots.

// Sälen

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Idag är det aprilskämt, har du lurat någon idag eller har du själva blivit lurad? Berätta gärna det på min blogg, blir kul att höra allas historia :)

2010-04-01 @ 23:13:59
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Stefan

DET ÄR INTE BÖGIGT ATT JOBBA SOM BUTIKSBETRÄDE!

2010-04-02 @ 11:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0