Angående Sälens och Jonass kvällskurs

I skolan, okej föreläsningen, okej kvällskursen, som Jonas och Sälen läser finns en lesbian. Hon dricker coca cola hela tiden och argumenterar att socker är bra för kroppen i lagom mängd. Jonas och Sälen är av åsikten att hon överskrider den lagoma mängden med 300% för hennes röv är 3 gånger så stor som på en normal människa.

Nu var det inte hennes matvanor jag skulle klanka ner på här. Nej det var på hennes lesbianhet, eller egentligen klanka ner och klanka ner... Egentligen ville jag vill bara påpeka att vi har en gnuggare på vår kvällskurs.

Med detta poängterat: Nu har vi två stycken.

Kom igen Jonas, lägg upp bild på din nya frisyr nuuuu!

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag vill veta om frisyren är synthig? Och sen vill jag påpeka att man inte kan outa någon som lesbisk om man inte vet, våga fråga töntar! (Eller..kanske lämna tjejstackaren ifred, ni har ju faktiskt varken med hennes läggning eller tjocka rumpa att göra)

2010-04-21 @ 11:56:56
Postat av: Sälen

Tyvärr är ju både lesbiskheten och röven för mycket "In your face!!" för att låta den vara

2010-04-21 @ 12:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0