Long time no see..

Nu blev de sådär himla långt mellan rapporterna härifrån igen, precis sådär de inte skulle bli för att då händer så mycket att jag inte orkar skriva o skiter i de helt istället. Och mycket riktigt så har det hänt en hel del sen sist, därför kommer jag endast köra en kort uppdatering av de stora händelserna och lovar bättring i framtiden.

Stora händelser sen senast:

  • Camping resa - något som säkert många förknippar med någon lerig camping på öland eller nåt, men det är en något annorlunda upplevelse när man är på en relativt öde strand vid stilla havet med strålande solsken, dryga 30 grader, nästan gratis coronas och vågor nästan surfdugliga. Bra skit helt enkelt.
Så här ser camping ut
  • Dagsutflykter till små byar, städer, orter där det bl a avsmakats hel gris på traditionellt vis, tequila i flertalet olika former.. (tequila redbull e inte alls så dumt som de låter)

Kött!
  • Startat upp vad som ser ut att kunna bli en mycket framgångsrik tennis-karriär. Om jag får säga det själv så har jag hittills på 3 veckor lärt mig serva ungefär som Roddick, har en forehand likt Söderling, volleyspelet vet ja inte riktigt vem man ska jämföra med, lite bättre än vad som tidigare skådats på en tennisplan och en backhand som antagligen tillome lillsyrran skulle kunna matcha. Med andra ord är jag inte helt fulländad ännu, men känner ändå att jag är en bra bit på väg... snart kanske jag tillome ska börja spela mot killar...
Utöver detta händer det naturligtvis massa spännande/festliga/konstiga saker hela tiden och dessa händelser skall jag göra mitt yttersta att rapportera i fortsättningen då jag ämnar att skriva betydligt oftare..

Until then..

Lechones tan largos!

// Ville the Corre, Guadalajara, MX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0