Hinte di hint hint

Ni aaanar inte vilka storslagna planer jag smed inatt liggandes och stirrandes i taket och ner i kudden. Jag skulle göra det, jag visste hur jag skulle bete mig för att komma fram till målet. Allting syntes så klart och jag använde verkligen höger hjärnhalva och levde i nuet samtidigt som vänstra halvan smed planer om framtiden (såg ni inte skavlan nu nån gång i helgen? Jävligt mulligt med Christian the Lion!!)

Nu har jag iallafall vaknat upp och skiter i att förmedla exakt vad jag hade tänkt. Vi får se hur det går, eller ja ni får ju inte se. Men jag lär få uppleva det

F.ö. har jag aldrig nånsin direkt lyssnat på Broder Daniel, såg dock en dokumentär nu på 2an. Den var grymt bra, och trots Broder Daniels (tror det var han) nerknarkhet så sa han något som jag gillade:

"Jag hade trott på ingenting.. Ingenting ville jag bli"

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0