Sälen vaknar upp

Idag vaknade jag upp och låg och lökade kvar i sängen länge, länge. Till slut vänder jag mig och lägger mig på magen. Då händer det som bara hänt oprovocerat 1 gång i hela mitt liv förut


Yes, näsblod forsade ut. Eller om det var hjärnblod, jag kan inte skilja på dem två. Ser ni hur trött jag var på bilden? Det såg jag med, alltså gick jag och la mig någon timme till.

Nu undrar jag bara om jag ska vara rädd? I filmer och serier innebär ju ofta näsblod sjukdomar? Tumör-Sälen?

// Sälen

Kommentarer
Postat av: linnea

härlig bild! la ni ner det där med ny bloggdesign eller? jag är liksom väldigt fattig

2009-11-29 @ 22:47:06
URL: http://www.metrobloggen.se/fiskbloggen
Postat av: Sälen och Jonas

Fixar du en bloggdesign så lovar vi att du ska kompenseras rikligt!

2009-11-29 @ 23:52:12
Postat av: Gurra

Näsblod är ofta en konsekvens av stress så jag skulle rekomendera dig att ta det lite lugnare ett tag och inte bara stressa på i vanlig takt!

2009-11-30 @ 10:30:27
Postat av: Sälen

Jag får ta det piano lite ett tag helt enkelt.. Tack gurr

2009-11-30 @ 14:55:56
Postat av: linnea

gott! hihi. hur vill ni ha det, inloggninsuppgifter etc... facebook?

2009-11-30 @ 16:07:01
URL: http://www.metrobloggen.se/fiskbloggen
Postat av: Mia

Högre makter straffar dig för att du sover bort ditt liv.

2009-11-30 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0