Natt

Jag ligger i sängen med netbooken och Jonna ligger bredvid med sin MacBook (som hon tycker är så jävla cool och häftig. Som om jag skulle vara avundsjuk. Knappast. Inte en chans. Okej lite då. Okej jag vill också ha en Maaaac!)

Hon kollar på någon sminkblogg. Ganska töntigt. Själv gör jag något tufft, häftigt och ascoolt, jag följer jag Isildur1s framfart på nätet via ett forum. 

För att förklara Sälens inlägg nedan: Isildur1 dök för ett tag sedan upp på Full Tilt Pokers högsta pokerbord med blinds på 500/1000 dollar. På någon vecka har han slaktat allt han mött och är plus ett antal miljoner dollar. Det roliga är att han är svensk. Vem han är vet man inte, men det ryktas om Viktor Blom. En 19åring som tidigare spelat ganska högt på andra sidor.

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Sälen

Det där var... Otroligt gayigt inlägg

2009-11-15 @ 03:02:36
Postat av: klasse

Håll oss uppdaterade om hur det går för killen, alla orkar inte googla runt en massa och kolla stats :) ryktades om att det kanske var den gamle stofilen Ingvar Kamprad som har börjat satsa på poker. Vad tror ni om den gissningen?

2009-11-15 @ 13:56:56
Postat av: Sälen

Jag är osäker på hur jag svarar klasse. Med ett gapskratt eller med en djup suck



2009-11-15 @ 14:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0