Ibland vill man döda

Jag läser, som tidigare nämnts i bloggen, psykologi. Detta ämne ter sig ganska intressant. Eller det skulle vara ganska mycket mer intressant om det inte vore för en speciell lärare som har hand om ungefär en tredjedel av föreläsningarna.

Jag kommer förklara både hur hon ser ut och beter sig genom de tre nedanstående bilderna. Tänk er en sammansmältning av dessa bilder till en, säkert ganska snäll och välmenande, men ack så lam och efterbliven lärare i psykologi:







För att ingen ska misstolka bilderna så har vi alltså sett: Petra Mede, En väldigt gammal tant och ett kvinnligt könsorgan (jag väljer själv ett annat namn, men eftersom Sälen är känslig används det inte här).

Trolig misstolkning skulle kunna vara att Petra Mede är en blandning av de två nästkommande bilderna, men eftersom Sälen tycker att Petra Mede är sexig (på riktigt! no joke! for real! jag lovar) så är det inte så.

Men åter till läraren: Hon är så usel att man vill gråta.

Jag skulle hellre se stand up med Petra Mede än gå på hennes föreläsningar. Haha, nej, det skulle jag faktiskt inte. Vem fan vill det? Och vem fan vill ligga med henne?

Anyone?

...

Sälen?

...

Jaha. Okej.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: linnea

haha askul!

2009-11-04 @ 22:16:45
URL: http://www.metrobloggen.se/fiskbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0