Inget vettigt

Tänkte blogga nåt litet finurligt. Jag har det på tungan. Får inte fram det just nu dock. Tråkigt för mig men framförallt tråkigt för Er. Ni hade fått ta del av otroligt fantastiska tankar om just ingenting vettigt. På grund av att jag inte kommer ihåg vad det var jag skulle skriva om så får ni istället läsa de här tråkiga raderna.

En liten undran har jag i alla fall:

Kan man styra sina drömmar? Inatt var typ tionde gången i mitt liv som jag spelade Champions Leauge-Final i mina drömmar.

10 dröm-matcher - 10 förluster. Tråkigt att vakna upp och veta att man under natten återigen förlorat under förlängning.

/ Jonas

Jag hatar också drömmar för dem är oftast bara av ondo även när det inte är mardrömmar.
Jag drömde f.ö. om frimurarna. Antagligen för att jag för första gången såg Neon-skylten "Tempel riddare orden" i stan i veckan (undermedveten association från templarknights till freemasons). Sen var julmat involverad i drömmen också, Runns fel. Slutligen slogs vi alla med innebandyspelare, Vänersborg here we go på lördag.

// Sälen som interpretar sina drömmar lättare än lättast


Kommentarer
Postat av: Hjalle

Verkstan goes supportertripp lördag?

2009-11-11 @ 15:17:03
Postat av: Jonas

Mmm... tydligen måste vi. Tosse tvingar med oss

2009-11-11 @ 17:04:30
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: helt okänd människa...

Kan inte låta bli att kommentera din fråga angående att styra sina egna drömmar. Klardrömmar eller "lucida drömmar", har du hört talas om det? Googla på det så kanske en helt ny värld öppnar sig för dig och du lär dig vinna champinos league-finalerna!

2009-11-11 @ 18:58:27
Postat av: Jonas

Jo, precis läst om drömmar i min psykologikurs. Tyvärr så kan jag inte styra hela händelseförlopp i mina drömmar utan bara detaljer trots att jag är medveten om att jag drömmer.

2009-11-11 @ 20:48:02
Postat av: Opartisk och anonym

Jag tycker den där Runn verkar vara en sjukt bra människa, och att påverka folk till att drömma om julmat måste väl ändå anses som plus?

2009-11-11 @ 22:03:30
Postat av: Hjalle

Hur jävla usel är man inte om man inte ens vinner i sina drömmar? sopa!

2009-11-11 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0