Fick en utskällning

Min bror skällde ut mig tidigare idag, medlurad i en bil jag inte kunde fly från utan att skaffa mig betydande skrapsår fick jag mina fiskar varma. På ett ungefär såhär:

Ralle: Men Bibbe, seriöst nu. Varför tar du inte körkort?
Ralle jr(herreguuuuudrunn!!): Hehe
Ralle: Men om du har gjort det här valet att inte jobba och inte plugga, och istället spela "pooker" (gör hartassar med en hand) och tjänar pengar på det samtidigt som du har en massa tid över. Varför tar du inte körkort för?
Ralle jr: Hehe
Ralle: Du kommer ångra dig som fan, du har ju tid nu? Varför gör du det inte
Ralle jr: Jag kommer köra ihjäl folk. Jag kommer köra ihjäl någon eller köra ihjäl mig själv
Ralle: Det kommer du inte alls det, du är så jävla korkad om du inte gör det nu när du har tid
Ralle jr känner sig korkad

Ralle: *tjat tjat tjat och mer tjat*
Ralle jr: Jag visste att jag inte skulle följt med dig till stan

 

// En synnerligen korkad Säl


Kommentarer
Postat av: Camme

tjat tjat tjat

2009-11-09 @ 00:18:43
Postat av: Gurra

Stå på dig bubs;)

2009-11-09 @ 10:36:39
Postat av: nygge

ta körkort..Nu är du snart ensam kvar..

2009-11-09 @ 11:57:27
Postat av: nygge

ta körkort..Nu är du snart ensam kvar..

2009-11-09 @ 11:57:45
Postat av: Sälen

Gurra, du är vis. Tack för stödet

2009-11-09 @ 13:30:32
Postat av: gudrunn

RALLE JR!! För det första. Jag älskar ditt smeknamn. Vem kom på det?

För det andra. Herregudrunn, vilket roligt uttryck. Vem kom på det?

För det tredje. Jag älskar din länkning. Och den gjorde du helt själv.



Jag blev glad för första gången idag.

2009-11-10 @ 22:05:54
URL: http://herregudrunn.blogg.se/
Postat av: herregud igen

ps. Ralle jr du kommer inte köra ihjäl någon, jag tror på dig. Du kan få övningsköra med mig, jag är BÄÄÄÄST på rondellkörning. ds.

2009-11-10 @ 22:12:04
URL: http://herregudrunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0