November! 12! Onsdag?

Ni som var lite konfunderade över det här inlägget ska nedan få svar! Och ni som inte komer ihåg det inlägget ska få svar nedan!

Sälen var och hängde på råslätt idag, för det är det han gör på dagarna. Idag hade han dock ett ärende på nämnda slätt och tog sin in till en fruktaffärs charkdisk:

Vad gör man då över nämnda disk? Jo det är här man som Barnarpsbo hämtar ut paket:

Paker med böcker i! Aaaaah!! AAAaa upplösning på the wheel of time är här! del 1 av 3 okej, men upplösning är fan här!!!!!!!!!!!!! Finns inte nog utropstecken på hur jag längtat.

Tyvärr skickades inte korrekt böcker med, som tur var saknades inte den viktigaste men surt ändå. Liksom, vad är det här för skit??:


Jakten mot nollpunken? Jag semidör av omslaget enbart, så givetvis ska jag klaga och skicka tillbaka fakturan med bara en liten förändring mot hur jag fick den:


Ja, jag skriver lika dåligt som Martin Nilsson. Och jag ber om ursäkt, men Hurins Barn ersatt av Jakten mot nollpunkten är så nära ett rån som man kommer i Sälens värld. Oooh nej inser att mitt namn står där, får painta lite tror jag allt.
Det där var onödigt att skriva kanske. Och det. Och det. Och det. Och det.

// Sälen


Kommentarer
Postat av: lill-palt

smart-palt kom på ett sätt att lista ut vilken bok du läser...

2009-11-12 @ 19:29:51
Postat av: Sälen

Du outsmartar mig än en gång

2009-11-12 @ 20:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0