Det har hänt

Sälen är inte längre hemligt, och väl dolt, kär i Veronica Wagner.

Denna statusuppdatering på Fejjan var droppen. Är det inte LOL så är det OOOMMMGGG eller nåt tips om gayig hiphop musik.

Jag är ledsen virre men våra dagar tillsammans har nåt sitt slut, här kommer några av våra highlights tillsammans:

Mmm, den här dagen var vi i en ubåt och tittade runt. Hon hade samma flin på läpparna hela dagen =) (här tänkte jag lägga in ett skämt om rakning.. men skippade det)

Crazy in lööööv

"Hehe, ta den jävla bilden nu då" Vilka minnen!

// Sälen som söker jobb inom photoshopjobb..branchen? Hehe, shopjobb

Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Fram tills nu, har jag alltid hävdat att det inte finns någon sådan sak som "för mycket fritid". Du har just fått mig att tvivla. Kul inlägg dock. Hehe.

2009-11-18 @ 01:47:38
Postat av: niggen phuuuuu

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!

2009-11-18 @ 02:32:56
URL: http://niggen.phu.blogg.se/
Postat av: Wagner

Va?? E det slut mellan oss nu oxå???

2009-11-28 @ 02:49:35
URL: http://www.metrobloggen.se/wagner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0