Tyskland snart?



Halvtomma flaskor och några stackars folköl (förmodligen utgångna) gör ingen alkoholtörstande stackars bloggare glad. Några unkna cider som smakar piss finns också bland de alkoholhaltiga drycker som jag äger.

Så?

Vem fixar skåpbil/buss/lastbil/stor bil och vem vill följa med på road trip till Tysklandet?

Kronan är svag gentemot Åjron, jag vet. Men det är ju snart sommar och pengar kan man alltid skaffa nya.

/ Jonas som kunde ha frågat Sälen, men just det, han har ju inget körkort

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ställer lätt på Deutschlandet...du jag bubby kan ju åka, så payar bubby resan för att han slipper köra. muuuuuuull

2009-05-21 @ 23:01:37
Postat av: Hälleflundran

Helt sjukt...satt o tänkte på de här precis för några timmar sedan...så kollar man bloggen och så har du precis tänkt samma sak....great minds think alike!

2009-05-22 @ 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0