TMNT

Jag har hittat min drömhemsida. Eller det var inte jag som hittade den, jag fick ett läsartips från Richie-O. Han gillar också att leka med Turtles och onanera samtidigt.


När jag är på BR (det händer oftare än man kan tro att jag befinner mig i en leksaksaffär, nostalgi är livet) så brukar jag gå förbi maskeraddräkterna och blänga lite. Varför? För att Turtlesdräkten är alldeles för liten för mig. Därför!



Jag har vissa vänner som anser att jag ofta pratar om Turtles. Det är möjligt att jag gör men det beror på fyra enkla anledningar.

1. De är tonåringar
2. De är mutanter
3. De är ninjor
4. De är sködpaddor

Lite kuriosa: I vissa länder hette serien Teenage Mutant Hero Turtles eftersom "Ninja" lät för våldsamt. Kanske hade det varit en smart idé även i Sverige. Jag vill med bestämdhet komma ihåg att vi lekte ninjor som små på gatan och det gick ut på att slå varandra med kedjor. Ninjalekarna avslutades sedan någon gång på mellanstadiet när man gjorde kaststjärnor i smyg av metall i träslöjden och kastade i väggarna.

/ Jonas som vill tilbaka i tiden på något konstigt Lost-vis. Dock utan att samtidigt vara lika gammal som nu. Cirka 8 år hade nog varit lagom att vara. Ni som kollar Lost hajar. Ni som följer det på tv har jag säkert spoilat för. Ni som inte följer alls lär tycka att det här stycket var underligt och lustigt. Det här blev en lång Jonas...




 


Kommentarer
Postat av: Martin Nilsson

Ett helt turtles-inlägg utan att berätta att du har hela turtles-kloaken!! Mycket oväntat!

2009-05-15 @ 11:18:19
Postat av: Richie-O

Du måste vara ensam i världen om att leka med Turtles och samtidigt onnanera. För att få ut så mkt som möjligt av leken med Turles så måste man använda båda händerna för att kunna involvera så många figurer som möjligt, eller för att kunna göra avancerade moves med en figur. Alltså kan man INTE onnanera samtidigt, eller? tydligen kan man det enligt dig?

2009-05-15 @ 15:31:34
Postat av: Jonas

Jag har nog sett dig Richoe-O! Leonardo i ena handen och i andra har du...

2009-05-15 @ 16:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0