Födelsedagspresent

För ett tag sedan fyllde min inte fullt normala vän år. Jag funderade länge och väl på vad han skulle få i present. Det blev tillslut snus. Men inte vilket snus som helst. Eller jo, men inte i vilka dosor som helst. Han fick en limiterad utgåva av "ful bild på Jonas"-snusdosa-snus. Ännu ett av mina otroligt smarta impulsköp som verkar väldigt bra för stunden. Jag valde såklart den fulaste bilden jag kunde hitta på mig själv.

Så här glad blev Tosse av presenten:


Enligt obekräftade rykten finns denna snusdosa i några extra exemplar och kommer troligtvis att lottas ut i någon tävling här på tomteverkstan eftersom jag aldrig någonsing snusar.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har sett dig snusa

2009-05-14 @ 10:12:19
Postat av: Basse

Jag vill ha!

2009-05-22 @ 13:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0