Snart match

Fick gå upp i tid idag för att lyckas få i mig två mål mat innan match. Så nu sitter jag här utan något att göra fram till samling om två timmar.

I tristessen exprimenterar jag med uppladddningen. Jag använder mig av Ralle "Rolle Stoltz" Holms berömda ballad-tagg. Han anser att ballader är ultimat för att tagga igång till matcher. Jag ger det ett försök och får väl återkomma med utgången senare.

Så i två timmar blir det nu tv-serieballader för hela slanten. Bra musik? Stundtals. Lökiga texter? Oh ja! Taggad? Inte än.

En av balladerna har redan fastnat och jag skäms aningen.



Ne, nu ska jag klippa naglarna och bajsa. Kanske samtidigt.

/ Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0