Lets go Red Wings!

Jag följde aldrig riktigt Nhl-hockeyn förr i tiden, det var sena tv-tider och det var nog med 3 kronor och Hbk för att fylla buken med hockeytittande. Förra året följde jag dock slutspelet lite mer, och framförallt finalmatcherna mellan Detroit (favvo-laget sen hockeybilderna föddes) och Pittsburgh.

Och vilka jävla matcher sen, det var den bästa hockey jag någonsin sett och nånstans där insåg jag att den bästa hockeyn spelas visst i Nhlpa, by faaar. Det var rutin mot ungtuppar den gången (liksom det också är denna gången) och till slut segrade dem gamla rävarna.

Och nu när nationalsången sjungs kan man bara njuta

Oooh the laaaaa  aaand of the freeeee
And the hooooo oomeee ooooof theee braaaaaaaaaave

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0