Grasscutting

Klippte gräset idag. Tydligen tyckte mina grannar det var roligt för dem filmade mig med mobilkamera

Dem stog bakom hörn och filmade
Dem stog i slänten och filmade
Dem fnittrade som småflickor när dem filmade mig "arbeta för första gången nånsin"

Nu kan man få för sig att regissörerna till denna film är under 10. Tvärtom, den ena är 20 och den andra är inte långt efter.
 
Sen snackade dem crossar med mig och min bror, kolvar som behövs bytas och massa annat bajs. Sen kallar dem mig tönt för att jag inte fattar nått och för att jag "inte kan köra cross och sitter och spelar datorn, haha". Jag uppskattade ironin en hel del

// Sälen

Kommentarer
Postat av: linnea fisk

jaha, så jonas är en riktig heting då med andra ord? (:

2009-05-13 @ 19:50:52
URL: http://metrobloggen.se/fiskbloggen
Postat av: tommöö

mohaha jag ska be gandalf att slänga upp filmen här, om det går,jag kallade dig aldrig för tönt =)

2009-05-13 @ 22:52:40
Postat av: Sälen

Måste göra historien bättre ju! Det var din lillebror som sa tönt juu

2009-05-14 @ 02:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0