Varit otrogen

Kollade på Hbk idag med Pusen. Nygge var också med fast inte på samma plats som oss

Bra platser var det också

Alltid kul med riktig hockey och inte kvalserie/allsvenskan-hockey

Vi var ju egentligen 3 som satt ihop. Mössan var ju med, ja som en slags date med Sälen

Vi 3 pratade och hade trevligt och hinkade bärs så snabbt vi bara kunde i periodpauserna. Vilket resulterade i att alla blev alldeles för pilo för att kolla hockey och istället hängde vi i baren och beställde helrör och hatthängare

Kvällen fick ett trist slut när Sälen till sin fasa ser Pusen lägga an sin sängkammarblick och försöker förföra Mössan, MIN DATE!, vilket Mössan inte hade något som helst emot.


Ja vad fan kunde jag göra? Jag rusade därifrån och nu sitter jag här hemma förvirrad och undrar varför livet är piss

A just d, hv vann med 7-0. Jag vann inget på halva potten

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0