Vad Sälen sysslar med

Allt är kapat från Dilbas pokerblogg på aftonblaskan:

Kommentar från Ragge (svar):

du e en patetisk pokerhora o jag skulle gärna straffknulla dig vilken dag som helst och höra dig be om nåd

Bästa Ragge..


Dilba svarar
Din kommentar får mig att undra ett par saker..

1 Vilken hand drog jag ut dig med? (utdragningar i texas är inte särskilt unikt är jag rädd för) Men var det så hårt att bli slagen av en kvinna?

2 Du är inte ensam i Sverige om att vilja få mig på rygg (dessvärre inte unik där heller, däremot blir du helt unik om att hamna längst ner på på den listan) Med din kvinnoförnerdrande kommentar så utgår jag nämligen ifrån att din kvinnoskills är föga imponerande.

3 Har du ingen mamma eller pappa? Hur kom du på att skriva detta till mig i en blogg på Aftonbladet? Fattade du inte att det kunde sluta så här? (framförhållning någon?)

4 Nu ger du mig dessutom en ypperlig chans att göra mig enormt lustig på din bekostnad. Och jag som bara älskar att skoja till det! Som öppet mål utan målvakt.
Som att hälla bensin i en öppen eld.

5 Med tanke på att du gömmer dig bakom ett nick, så utgår jag kallt ifrån att dina kulor är för små för att nämnas i samma andetag som mitt namn. Jag har civilkurage.. du är en tomte med för liten......

Ragge kommenterar ånyo
Snacka om att du tar dig själv på för stort allvar, har spelat med dig många gånger på CC och du är nog den sämsta där.

På tal om små penisar, när fick du den senast av Bosse?

Eller stakar han dig bara för att vara snäll?? (asså, stake är när man ger ngn pengar att spela för och sen tar viss del av vinsten men alla eventuella förluster, vad staka (läs stake) betyder mer förstår ni va?,hör möter vi alltså dubbel betydelse, dvs ordvist, dvs kul tycker Sälen)

Dilba svarar

Tack för supporten.. Personligen så blir jag mäkta förvånad över hur otroligt folk kan tilta, jag menar hur kan man bli så förbannad på någon man överhuvudtaget inte känner att man glider in på den personens blogg och skriver den här typen av inlägg? Man kan ju inte göra annat än att skratta åt det i slutet av dagen. Humor räddar det mesta.

Ragge.. Nu gör du mig upprörd. Jag trodde att det var mig du var tiltad på. men nu förstår jag ju att det är min pojkvän du inte klarar av, av någon outgrundlig anleding.

Bosse Stejkar mig inte, han ger mig bara duktig med stock.. och det är han mycket bra på, tackar som frågar. (hela mitt inlägg leder fram hit, visst fnissar man till av förlägenhet?)

Bolaget som stejkar mig, heter FrontStaker och är ett toppenbolag dom också. Mentorskap, personlig utvecklig i sitt spel är en av dom saker som dom är duktiga på.

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0